Concepting

Concepting een term dat meerdere betekenissen heeft en de definitie er van is niet altijd concreet. Een concept is een combinatie van ideeën dat nog in de steigers staat. De zogenaamde conceptfase is een fase waar je nog kunt sturen op de uiteindelijke output. Door een concept visueel te maken met mock-ups en prototypes ontstaat en concreet en helder beeld van het idee.

Concepting voor brands, retailers & mkb . Met focus op dat ene idee wat zo maar eens viral kan gaan. Een goed concept is goud waard! Ideeën zijn er genoeg, maar het concreet maken en uitwerken hiervan is de volgende stap. Het begint vaak met een probleem… dit probleem heeft creatieve invullen nodig. Creativiteit zorgt ervoor dat verbanden sneller worden gelegd, verbanden die zorgen voor de oplossing.

Het gouden ei bestaat niet maar Columbus wel! Het is een kwestie van zoeken naar de juiste invulling. Het pionieren en ontdekken. Buiten gebaande paden denken en blokkades doorbreken. Soms moet je gewoon een beetje lef hebben om doelgroep te bereiken en aan te spreken. Creativiteit zorgt ervoor dat je opvalt! Be an authority. Zonder creatieve invulling zouden veel campagnes en advertenties eentonig zijn. It’s all about the whole experience. Standaard campagnes worden langzaam afgeschreven en de focus ligt op echte originele concepten. De tijd van special projects! Projects based communicatie in een omni-channel omgeving is alles behalve traditioneel!