Advertising
Als er één disruptieve markt is, is het wel dat van online advertising. Een markt die schakelt tussen resultaten, automatisering en creativiteit. Maar door slimme technologie zijn de kansen binnen online advertising (bijna) eindeloos. Personalisatie en relevantie zijn een must voor het opzetten van een ad campagne. Met het programmatic (real-time) inkopen van advertentieruimte gekoppeld aan de juiste data en budget wordt het uitleveren van relevante ads waardevol voor de user.
Er zijn mogelijkheden binnen programmatic die volledig gepersonaliseerde ads kunnen aanbieden op basis van data, zoals dynamic creatives. Bepaalde assets kunnen gekoppeld worden aan data zoals een titel, image of kleur. Wat je vandaag de dag nog veel ziet zijn standaard templates waarbij de assets gekoppeld worden aan data. Deze manier werkt efficiënt, zorgt voor relevantie en vooral gericht op kwantiteit. Een grote hoeveelheid ads uitleveren zorgt voor veel inkomende data waar vervolgens op geanticipeerd kan worden.
Het bieden van kwaliteit en kwantiteit is natuurlijk een meesterlijke combinatie. Het draait hierbij om high-end images en video van de hoogste kwaliteit in combinatie met op elkaar afgestemde kleuren en gelikte fonts! Fonts (typografie) die zorgen dat de boodschap uit je scherm knalt! Een Layout die in evenwicht is en de animatie die je non-stop wil bekijken omdat het zo lekker loopt.