Customer journey story

Een verhaal vertellen gaat gepaard met non-stop de aandacht trekken en het vasthouden van de lezer. Wat je leest moet aan de verwachtingen voldoen of eigenlijk zelfs overtreffen. Van blz. 10 naar blz. 80 moet het blijven boeien! Maar wat gebeurd er met de lezer op het moment dat blz. 23 t/m 26 saai wordt, en niet meer aan verwachtingen voldoet. Dan zal de lezer wellicht afhaken en nooit bij blz. 80 komen. Op bol.com had het boek goede recensies. Dan past het boek waarschijnlijk toch niet zo goed bij de lezer.

Dit mensen! Kun je vergelijken met de customer journey, in dit geval noem ik het liever customer story. Want wat we doen binnen marketing is het vertellen van kleine creative stukjes verhaal. Deze stukjes zijn verspreid over verschillende kanalen en platformen met als doel men naar blz. 80 te krijgen.

Gelukkig leven we in tijd dat we onze eigen verhalen kunnen creëren en zelf bepalen hoe we ons eindpunt bereiken. Gepersonaliseerde verhalen zorgen voor de juiste aandacht en zullen overtreffen. Doormiddelen van slimme tools worden creatieve boodschappen binnen een canvas volledig gepersonaliseerd en voldoen deze aan de verwachtingen van een individu.

So… Tell a good story to connect, convince for attention and convert on page 80!

 

 

Geef een reactie

Je email adres wordt niet gepubliceerd. Required fields are marked *

Post comment

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.